2011. május 25., szerda

nameday

köszönöm mindenkinek a tegnapot. édesek voltatok.
olyan sokan köszöntöttek élőben, meg facebookon is. jólesett:)
furcsa, hogy pont akkor, amikor azt hiszed, egyedül vagy, akkor jössz rá,hogy igenis vannak barátaid. akik melletted állnak. elkövettem azt a hibát, hogy elhitettem magammal, hogy nincs senkim. pedig ez sosem volt igaz, csak észre kellett volna vennem.

miért csináltam ezt az új blogot? talán mert a régi már teljesen átalakult egy depresszív dologgá, szinte csak akkor írtam oda, ha valami felzaklatott, szomorú vagy kétségbeesett voltam.
de itt az ideje hogy hideg fejjel és mosolyogva szembenézzek a múlttal. ami megtörtént, megtörtént. hibáztam. hibáztak.  nem,nem fogok csak a jó dolgokra emlékezni. a rossz dolgok tesznek erősebbé.

tegnap végre boldog voltam. a nyár ígérete, a napsütés, és a beszélgetés mind hiányzott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése